December Glowbox | The Christmas Glow


Όχι όχι δεν κάνετε λάθος. Τα Χριστούγεννα πέρασαν, ο Χρόνος άλλαξε και ένα υπέροχο 2015 ξεκίνησε να κυλάει. Χρωστάω κάτι όμως από την περασμένη χρονιά..Αναδρομικά λοιπόν Glowbox Δεκεμβρίου 2014 στις οθόνες σας. Γιατί κάλλιο αργά παρά ποτέ!







1. APIVITA / Bee Radiant  / Ελαφριά Υφή / 5ml
Κρέμα αντιγήρανσης και λάμψης. Το νέο καμάρι της Apivita σε δειγματάκι για δοκιμή. Με βλαστοκύτταρα πορτοκαλιού, εκχύλισμα πρόπολης, έγχυμα από άγριο τριαντάφυλλο και τόσα άλλα υπέροχα συστατικά. Υπόσχεται να αποκαταστήσει τη λάμψη, την ενυδάτωση και την νεότητα της επιδερμίδας. Σε καμία περίπτωση δε θυμίζει αντιγηραντική που τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό αυτό σημαίνει πιο λιπαρές και βαριές κρέμες. Έχει πολύ ανάλαφρη υφή, απορροφάται εύκολα και μοσχοβολάει εσπεριδοειδή! Έχει 98% φυσική σύνθεση οπότε καταλαβαίνεις πως δεν υπάρχει χώρος για σιλικόνες, parabens και λοιπά χημικά! Πιστεύω ότι με την Bee Radiant η Apivita κάλυψε το κενό ανάμεσα στην Aqua Vita που είναι καθαρά ενυδατική κρέμα για όλες τις ηλικίες και τις Wine Elixir / Queen Bee που θεωρώ ότι απευθύνονται σε πιο ώριμες επιδερμίδες. Θα έχει επάξια μια θέση στα ραφάκια μου πολύ σύντομα. Αν τη θέλεις κι εσύ θα τη βρεις σε καταστήματα ή ιστοσελίδες φαρμακείων σε συσκευασίες των 50ml γύρω στα 23€. Κυκλοφορεί σε 2 τύπους, ελαφριά και πλούσια υφή για να καλύπτει τις ξεχωριστές ανάγκες κάθε επιδερμίδας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.






2. APIVITA / Express Gold with Bilberry / 8ml
Τις μασκούλες της APIVITA τις έχω εκθιάσει ουκ ολίγες φορές. Τούτη εδώ δεν είχε τύχει να τη δοκιμάσω, αλλά καμία έκπληξη με το αποτέλεσμα. Τη λάτρεψα όπως και όλες τις άλλες! Μύρτιλλο, κόκκοι αμυγδάλου, jojoba, λεβάντα, μέλι, αιθέρια έλαια και εκχυμα πράσινου τσαγιού θυμίζουν περισσότερο συνταγή για γλυκό παρά κρέμα απολέπισης. Τη χρησιμοποίησα σε 2 δόσεις απλώνοντας τη με κυκλικές κινήσεις στο πρόσωπο και ξεπλένοντάς τη μετά από 5' με άφθονο νερό. Απομάκρυνε τα νεκρά κύτταρα και άφησε το δέρμα μου απίστευτα μαλακό και ενυδατωμένο. Κυκλοφορεί σε φαρμακεία σε συσκευασίες των 2 (2 x 8ml) και κοστίζει ~3€ ή σε σωληνάριο των 50ml στην τιμή των ~8€.






3. AVON / Makeup Setting Spray / 125ml
Έφτασε η ώρα να παρουσιάσω την αποκάλυψη του κουτιού! Έχοντας τρομερό πρόβλημα με τις μουτζούρες γύρω από τα μάτια έχω δοκιμάσει όλα τα tips που κυκλοφορούν για να σωθώ. Αδιάβροχες μάσκαρα, πουδράρισμα σα να μην υπάρχει αύριο, setting spray (e.l.f.). Τίποτα από αυτά δεν βοήθησε. Είχα αρχίσει να πιστεύω πως δεν υπάρχει σωτηρία, μέχρι που ψέκασα το πρόσωπό μου με το spray της Avon για πρώτη φορά. Βγήκα για ποτό, γύρισα και τα μάτια μου ήταν ακόμα αψεγάδιαστα. Θα έτυχε σκέφτηκα. Αλλά το δοκίμασα ξανά και ξανά και πλέον είναι επίσημο , δεν έτυχε.. πέτυχε! Μόλις τελειώνω το μακιγιάζ μου, ψεκάζω το πρόσωπό μου 3 - 4 φορές έχοντας κλειστά μάτια, περιμένω λίγα δευτερόλεπτα και έτοιμη! Για 2 - 3 λεπτάκια μετά έχω μια κολλώδη αίσθηση λες και έχω ψεκαστεί με λακ, η οποία όμως εξαφανίζεται εντελώς αφήνοντας ένα διάφανο τελείωμα. Και το καλύτερο; Παρά τη σταθερότητα που προφέρει δεν ξηραίνει το δέρμα αφού είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνες A, C και E γνωστές για τις ενυδατικές τους ιδιότητες. Το gloxbox το κοστολογεί στα 16€, αλλά νομίζω ότι μπορεί να το βρεις και αρκετά φθηνότερα. Καλά εγώ πληρώνω όσο όσο, μου έχει λύσει τα χέρια! 








4. MODELS OWN / Βερνίκι νυχιών / Wonderland Collection / Jack Frost / # NP146
Βερνίκι νυχιών με glitter ιδανικό για τις γιορτινές μέρες που επιβάλλουν ένα touch λάμψης στην εμφάνιση σου. Περιέχει εκατομμύρια μικροσκοπικές νιφάδες που αιχμαλωτίζουν το φως κλεισμένες σε μια γαλακτερή βάση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σκέτο ή σαν top coat πάνω από άλλα βερνίκια. Ένα πέρασμα είναι αρκετό για εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά η τιμή του στα 7,90€ μου φαίνεται λιγουλάκι τσιμπημένη.





5. MOLTON BROWN / Kumudu Volumising Shampoo & Conditioner / 30ml
Δε θα πω ψέμματα, όταν είδα πάλι Molton Brown στο κουτάκι μου και μάλιστα x 2 δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα! Αλλά τα δοκίμασα και δεν έχω παρά να παραδεχτώ για ακόμη μία φορά ότι είναι εξαιρετικά. Ο μαγικός τους συνδυασμός καθαρίζει άψογα τα μαλλιά μου αφήνοντάς τα απαλά, λαμπερά και ενυδατωμένα. Στα συν το ότι μοσχοβολάνε grapefruit, μανόλια και κέδρο! Πραγματικά πολυτελή προϊόντα.. Η τιμή τους ανέρχεται στα 23€ έκαστο. Άουτς!





7. ANATOMICALS / Never lose your cherry / Lip Balm / 15ml
Το τελευταίο πραγματάκι του τελευταίου κουτιού του 2014 διέφερε για την κάθε παραλήπτρια. Εμένα μου έλαχε ένα lip balm από την anatomicals! Αγαπώ το έξυπνο κειμενάκι στη συσκευασία και το έντονο άρωμα κεράσι. Μου αρέσει που αφήνει αρκετά ενυδατωμένα τα χείλη, δεν κολλάει και έχει spf 15. Κοστίζει 4.50€. 






Κοίτα πως έχουν τα πράγματα.. Αν έγραφα αυτό το ποστ τη στιγμή που άνοιξα το κουτί θα είχα πολλά παράπονα να κάνω. Θα γκρίνιαζα γιατί είδα και άλλα κουτάκια που αντί για βερνίκι -του οποίου δεν είμαι φαν- είχαν μάσκαρα -της οποίας είμαι πιστή οπάδος-, θα γκρίνιαζα που δε βρήκα το face shimmer που υπήρχε σε άλλα κουτάκια και το ζήλεψα πολύ, θα γκρίνιαζα για τα δείγματα, γενικά.. θα γκρίνιαζα! Το παιχνίδι όμως ανέτρεψε το setting spray της Avon που έκλεψε την καρδιά μου, τα Molton Brown που παρακαλάω να μη τελειώσουν και τα Apivita που λάτρεψα. Θα τολμούσα να πω ότι έκανε την ανατροπή και αποδείχτηκε ένα από τα πολύ πετυχημένα κουτιά της χρονιάς που μας πέρασε!

Αυτά από μένα..
Να έχουμε μια γεμάτη αγάπη χρονιά με υγεία πάνω από όλα! 
:*

Σχόλια