ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΥΣΑ | #TheMuseAndTheLadybug


Με σήμα της τη σαΐτα και μια πασχαλίτσα στο όνομά της η Κλειώ από το The Muse and the Ladybug έχει όλο το πακέτο για να τη θαυμάζω απεριόριστα. Ευγένεια, απλότητα, ταλέντο, στυλ. 

Αυτή η κοπέλα είναι ξεχωριστή. Αρκεί να ρίξεις μια ματιά στο blog της, στα κοσμήματα που δημιουργεί, στις εικόνες που αιχμαλωτίζει με τη φωτογραφική της και θα το καταλάβεις.

Τρία βεράκια περασμένα μέσα σε μια λεπτεπίλεπτη χρυσή αλυσίδα ήταν ο πρώτος μου έρωτας στο άλμπουμ με τα κοσμήματά της. Πλέον έχουν γίνει επίσημα η καινούρια μου αγάπη!









Το κρεμαστό μου έφτασε περίπου σε μία εβδομάδα. Κόστισε 25€ συν 4€ αντικαταβολή στα ΕΛΤΑ κατα την παραλαβή, σύνολο 29€. Η Κλειώ στην επικοινωνία μας ήταν ευγενέστατη, εξυπηρετικότατη και πρόθυμη να απαντήσει σε όλες μου τις ερωτήσεις. 

Φρόντισε επίσης να με ενημερώσει για αυτά που θα πρέπει να προσέχω ώστε να διατηρήσω το κόσμημά μου σαν καινούριο. Για παράδειγμα δεν είναι καλό να ψεκάζω άρωμα απευθείας πάνω του, πράγμα που ομολογώ δεν γνώριζα. 

Δεν έχω παρά να την ευχαριστήσω και να δηλώσω χαρούμενη ιδιοκτήτρια των κοσμημάτων της!

* Τη συλλογή με τα κοσμήματά της μπορείς να την βρεις εδώ και να τα παραγγείλεις στέλνοντας προσωπικό μήνυμα στη σελίδα της στο facebook.

Φιλιά
:*

Σχόλια