* Τhe #unpaixtable blogger award *


Πριν από μερικές μέρες η γλυκιά Δήμητρα από το http://dimitrasopinion.blogspot.gr/ με ενημέρωσε ότι έχω βραβείο. Το πρώτο μου βραβείο! Είναι τόσο ωραίο να σε ξεχωρίζουν και να σε βραβεύουν γι' αυτό που κάνεις, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για άτομα που εκτιμάς και σου αρέσει η δουλειά τους, που μόνο να χαμογελάω μπορώ. Διαβάζω φανατικά το blog της Δήμητρας μιας και βρίσκω φανταστικές ιδέες για diy αλλά και πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα. Τιμή μου λοιπόν να συμμετάσχω κι εγώ στο the #unpaixtable award που μου απένημε! 

The #unpaixtable blogger award


Οι κανόνες:
  • Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)


Οι ερωτήσεις:

1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Το πραγματικό μου όνομα είναι Κωνσταντίνα, το Nadine είναι προίκα από έναν οικογενειακό μας φίλο που με φώναζε έτσι όταν ήμουν μικρή και το χρησιμοποιώ σαν ψευδώνυμο στη διαδικτυακή ζωή μου. Ζω στη Θεσσαλονίκη. Είμαι Κριός. Χρησιμοποιώ τον Blogger.


2. Ποιο είναι το moto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα.
Δεν έχω, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω κάποιο θα ήταν η αγαπημένη μου φράση από το "The Tempest" του Shakespeare: "We are such stuff as dreams are made on"

3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι , ποιο θα ήταν και γιατί ? 
Νομίζω πως θα το παρομοίαζα με τη συλλογή από κόλλες αλληλογραφίας που ανταλλάσσαμε όταν ήμαστε μικρές. Έτσι και στο blogging ο καθένας δημιουργεί τη δική του συλλογή από post, τη δείχνει στους υπόλοιπους, ανταλλάσσουν απόψεις, αν έχει κανένα πραγματάκι διπλό το χαρίζει αν είναι large και πάει λέγοντας :)

4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα...
Θα ευχαριστώ στα post μου εκτός από τη Δήμητρα, τη μαμά μου, το μπαμπά μου, την αδερφή μου, τους φίλους μου, το αγόρι μου, το θεό. Γιατί έτσι κάνουν οι διάσημοι :P

5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
Η λιγότερο διαβασμένη ανάρτηση νομίζω πως είναι το ταξίδι μου στα Ζαγοροχώρια. Είναι ένα μικρός οδηγός με προτάσεις και εντυπώσεις για όποιον ενδιαφέρεται να τα γνωρίσει ή να τα επισκεφτεί. Σκοπεύω να κάνω κι άλλα τέτοια post με μελλοντικά μου ταξίδια γιατί είναι σαν να κρατάω ταξιδιωτικό ημερολόγιο, συν του ότι τα βρίσκω πολύ χρήσιμα και ψάχνω σαν τρελή παρόμοιες αναρτήσεις όταν είναι να επισκεφτώ ένα καινούριο μέρος!

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blogo-σφαιρα και γιατί;
Γενικά είμαι υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και πιστεύω ότι ο καθένας μας έχει δικαίωμα στην άποψή του. Προσωπικά όμως δε μου αρέσουν τα blog που υποστηρίζουν ή προάγουν με οποιοδήποτε τρόπο τους βασανισμούς ψυχών κάθε είδους και με οποιοδήποτε τρόπο.

7. (Η ερώτηση της Δήμητρας) Ποια ανάρτησή σου διασκέδασες περισσότερο όταν την έφτιαχνες;
Χωρίς δεύτερη σκέψη, η ανάρτηση που διασκέδασα περισσότερο ήταν η συρταριέρα από beauty boxes. Χάρηκα τόσο πολύ με το αποτέλεσμα που για μέρες πήγαινα ανοιγόκλεινα τα συρταράκια της και χαμογελούσα :)

Αυτές ήταν οι δικές μου απαντήσεις και εγώ με τη σειρά μου θα βραβεύσω πέντε blog που ανακάλυψα και ξεχώρισα τον τελευταίο καιρό:

1. MYBLACKBOX 
Λιτό, περιεκτικό, με ωραίες περιγραφές και ακόμα ωραιότερες φωτογραφίες!
2. Νυχάκερ :P
Και μόνο για το όνομα αξίζει βραβείο. Εκτός αυτού όμως έχει τις πιο unpaixtable ιδέες για να στολίσεις τα νυχάκια σου!
3. Περί ανέμων και... μοδάτων! 
/ Χρήσιμες συμβουλές, tutorials και πολλά άλλα ωραία και πανέξυπνα!  
Είναι αδερφάκι του #2, αλλά ήταν αδύνατο να επιλέξω μόνο το ένα για να δώσω βραβείο! Unpaixtable^2 λοιπόν :)
4. Natalie's BeautyLand 
/  Ο ομορφόκοσμος της Ναταλίας! Γεμάτος με θέματα ομορφιάς που λατρεύω!
5. Your's,Natty
/ Φρέσκο, όμορφο blog με θέματα ομορφιάς και την υπογραφή της Natty!

Η δική μου ερώτηση για τις blogger που βραβεύω είναι : 
Ποιο προϊόν ομορφιάς/περιποίησης σας έρχεται πρώτο στο μυαλό για κάθε μία εποχή του χρόνου;

Όσοι θέλετε να συνεχίσετε αυτό το παιχνίδι - βραβείο, θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις απαντήσεις σας!

Τα λέμε πολύ πολύ σύντομα 
:*

Σχόλια

  1. Σε υπερευχαριστω για το βραβειακιιιιι <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου και συγχαριτηρια για το πρώτο σου βραβειάκι! Ευχομαι να ακολουθήσουν πολλά ακόμα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου