Σακούλα Sephora με 10€! Τι κρύβει μέσα;


Τα Sephora γέμισαν τα ράφια τους με σακούλες! Αυτή την περίοδο και μέχρι το τέλος των εκπτώσεων σε όλα τα καταστήματα Sephora υπάρχουν σφραγισμένες σακούλες στη τιμή των 10€ που περιέχουν 10 προϊόντα έκπληξη σε κανονικό μέγεθος. Δε μπορείς να διαλέξεις τα προϊόντα που θα περιέχει η σακούλα σου.. είναι καθαρά θέμα τύχης. 'Η μήπως όχι;




Στη σακούλα που αγόρασα, όπως και σε όλες τις σακούλες τουλάχιστον στο συγκεκριμένο κατάστημα Sephora, υπήρχε συρραμμένο ένα χαρτάκι με κωδικούς. Όπως αποδείχτηκε οι κωδικοί αυτοί αντιστοιχούν στα προϊόντα που περιείχε η σακούλα μου. Σας ετοιμάζω λοιπόν σκονάκι.. Για παράδειγμα αν κάποια θέλει οπωσδήποτε ένα προϊόν από αυτά που έτυχαν σε μένα ή αντίθετα θέλει να το αποφύγει, μπορεί να κρατήσει τον κωδικό του και ίσως της φανεί χρήσιμος στην επιλογή της δικής της σακούλας ;)


Ας ξεκινήσει η αποκωδικοποίηση λοιπόν..






Κωδικός Νο1 : 5202743024298 / 
Crazy Priorities - Artificial Nails French Manicure 24 Τεχνητά Νύχια 



Κωδικός Νο2 : 5202743019331 / 
Crazy Priorities - Space Eye Pencil #101




Κωδικός Νο3 : 5202743011960 / 
Crazy Priorities - Lollipop Gloss  5.5gr #31 clear 



Κωδικός Νο4 : 3378872070030 / 
Sephora Eyeliner Patch



Κωδικός Νο5 : 5202743028050 /
Crazy Priorities - Fresh & Clear Make up Oil-Free 30gr spf 6  #13





Κωδικός Νο6 : 5011321933934 / 
Max Factor - Vibrant Curve Effect Lip Gloss #13 In the spotlight 




Κωδικός Νο7 : 5011321529519 / 
Max Factor - Natural Minerals Foundation 10gr #75 Golden




Κωδικός Νο8 : 3600521661505 / 
L' oreal Paris Color Appeal Trio Pro / Tailor - Made for Green Eyes #409 Forever Rosewood


Κωδικός Νο9 : 5202743027626 / 
Crazy Priorities - Eyeshadow Duo 4gr #1 Touch of Grey




Κωδικός Νο10 : 5202743578401 / 
City Nails Priorities - Keratin Base Coat 12ml




Τα προϊόντα που περιείχε η σακούλα μου κόστιζαν συνολικά 31,68€, δηλαδή πολύ παραπάνω από τα λεφτά που έδωσα για να τα αποκτήσω τελικά..

 Ενθουσιάστηκα με:
  •  Τη διπλή σκιά σε μαύρο και ασημί γιατί έχει άψογη απόδοση χρώματος!

  •  Το μπλε ιριδίζον μολύβι ματιών γιατί πλύθηκα, σκουπίστηκα και είναι ακόμα στο χέρι μου!

  • Τα Sephora eyeliner patch γιατί είναι πρωτότυπα, όμορφα κι αν πραγματικά δουλεύουν θα μπουν μόνιμα στο νεσεσέρ μου !

  • Το oil-free make up γιατί είναι ακριβώς η απόχρωση που μου ταιριάζει, έχει spf6, είναι πολύ καλυπτικό και απ' ότι λέει εμπλουτισμένο με ειδικά συστατικά που ρυθμίζουν τη λιπαρότητα και βελτιώνουν σε σημαντικό βαθμό τα προβλήματα της νεανικής επιδερμίδας , όπως σπυράκια και κοκκινίλες!

Χάρηκα με:
  • Το Keratin base coat γιατί μια βάση είναι πάντα ευπρόσδεκτη και χρειάζεται!

  • Τα τεχνητά νύχια γιατί δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και τώρα είναι μια καλή ευκαιρία!

  • Το mineral foundation. Η απόχρωση #75 είναι πολύ σκούρα για την επιδερμίδα μου αλλά δε πτοήθηκα! Θα το τιμήσω δεόντως για τα κοψίματα στο μακιγιάζ μου!

  • Την τριπλή σκιά της L' oreal που είναι ειδικά φτιαγμένη για πρασινομάτες όπως αναγράφει. Πέτυχε διάνα! Μου άρεσε πολύ η στιλάτη συσκευασία αλλά και τα χρώματα των σκιών της. Η απόδοσή της είναι αρκετά καλή.

  • Το lip gloss της Max Factor, έχει όμορφο χρώμα και μυρίζει μια ιδέα από καρπούζι.

Απογοητεύτηκα με:

  • To lip gloss από Crazy priorities που είναι ένα κολλώδες διάφανο υγρό που βρωμοκοπάει!

Γενικά, εκτός από το lip gloss που ήταν αποτυχία η σακούλα μου άρεσε πάρα πολύ και θεωρώ ότι άξιζαν τα 10€ που έδωσα για να την αποκτήσω. Την προτείνω ανεπιφύλακτα, ειδικά σε κάποιον που δεν έχει ψωνίσει τις μάρκες του Sephora στο παρελθόν όπως εγώ, γιατί μέσα θα βρει κυρίως πραγματάκια sephora και crazy priorities.

Η συμβουλή μου είναι αν το σκέφτεστε να το τολμήσετε!
Τα λέμε σύντομα
:*

Σχόλια

  1. Είχα δει αυτές τις σακουλιτσες αλλά δεν ήξερα αν αξίζει να την πάρω ή όχι και τι προϊόντα μπορεί να δίνει... Σε ευχαριστώ πολύ για το ποστ με βοήθησε πάρα πολύ!!!

    cosmetologylover.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου