Glowbox Δεκεμβρίου - Let it glow, let it glow, let it glow!




Σε όλη τη blogoγειτονιά χιονίζει! Σκέφτηκα λοιπόν να πρωτοτυπήσω και να σας ζεστάνω λίγο, ενώ σας αφηγούμαι την ιστορία του glowbox γι'αυτό το μήνα. Βάλτε τη μουσικούλα να παίζει, μαζευτείτε γύρω από τη φωτιά και ας ανοίξουμε παρέα το χριστουγεννιάτικο κουτί της λάμψης.. 




Που λέτε, αυτό το μήνα η αρχική μου διάθεση ήταν να μη παραγγείλω το glowbox κυρίως λόγω της αύξησης της τιμής του. Το ίδιο σκεπτικό με μένα θα πρέπει να είχαν πολλές κοπέλες αν κρίνω από το γεγονός ότι οι συνδρομές έμειναν ανοιχτές αρκετές μέρες μετά το άνοιγμα χωρίς να γίνουν sold out. 

Εκείνες στάθηκαν δυνατές, εγώ πάλι όχι! Το newsletter που με ειδοποιούσε ότι οι συνδρομές άνοιξαν έφτασε στο mail μου κι εγώ το άνοιξα σχεδόν αδιάφορα, με λίγο σνομπ υφάκι και στυλ "ξέρω τι έχεις να μου πεις, αλλά αυτή τη φορά δε θα σου κάνω τη χάρη!".  Έλα όμως που έφτασα στη γραμμή που έλεγε : (Ίσως να κρύβει και μια... γλυκιά έκπληξη...). Ζημιά! Είναι να μη μου τάξεις έκπληξη εμένα, είναι και που πολύ θέλω γενικά για να λυγίσω με κάτι τέτοια... Υπέκυψα, το παρήγγειλα και ησύχασα! 

Έχουν πλάκα οι φωνούλες μέσα μου γιατί ξέρω ότι  "δεν πρέπει" αλλά ταυτόχρονα "θέλω τόσο πολύ" που το χέρι μου πατάει κουμπιά με την ταχύτητα του φωτός για να μη προλάβω να το σκεφτώ δεύτερη φορά και μετανιώσω. Να κάπως έτσι γίνεται η δουλειά..


Και αφού αποκαλύφθηκε η διχασμένη μου προσωπικότητα, επιστρέφω στο γιορτινό κλίμα και στο θέμα μας..

Κόκκινο περιτύλιγμα και ένα διαφημιστικό Peggy Sage είναι τα πρώτα που αντικρίζεις ανοίγοντας το κουτί. Σκας χαμόγελο προφανώς! Δεν έχει σημασία που η έκπτωση 15% είναι μόνο για το συγκεκριμένο κατάστημα στην Αθήνα, κάτι άλλο καλύτερο λες θα κρύβεται εκεί μέσα και για εμάς τα κορίτσια στα περίχωρα.. Για να δούμε!


Έξι προϊόντα και μια γλυκιά έκπληξη..


..και το μενού του Δεκεμβρίου τα εξηγεί όλα αναλυτικά..


και υπόσχεται να μας κάνει τα ωραιότερα κορίτσια του πάρτι!




1. FLORMAR / Lip Gloss 10ml  #112 
Το πάρτι ξεκινά με ένα full size προϊόν. Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάτι από αυτή την εταιρία και χάρηκα όταν την είδα στο μενού! Η απόχρωση όμως που μου έτυχε είναι ένα σκούρο μοβ - plum χρώμα με μοβ glitter, αλλιώς γνωστό και ως το νούμερο 112. Εδώ νιώθω την ανάγκη να πω ότι μπερδέψαμε τις γιορτές. Αυτό το τόσο ιδιαίτερο χρώμα δε μπορώ να το φορέσω ούτε μόνο του, ούτε πάνω από κραγιόν εκτός αν είναι καρναβάλια. Σε κάθε περίπτωση μοιάζω μελανιασμένη, αλλά σικάτη με τα γκλίτερ μου #not. Παρ' όλη τη χρωματική πανδαισία οφείλω να ομολογήσω ότι μυρίζει υπέροχα σαν γλυκό βανίλια. Κρίμα που αυτό δεν αρκεί για να το σώσει!


Να και το swatch στο χέρι μου που το κάνει να φαίνεται πιο συμπαθητικό απ'ότι πραγματικά είναι. Mη ξεγελιέστε :P




2. MARIO BADESCU / Glycolic Foaming Cleanser 29ml
Την πρώτη απογοήτευση ακολούθησε ένα καθαριστικό για το πρόσωπο σε travel size από την εταιρία Mario Badescu. Ισχυρίζεται ότι απελευθερώνει τους πόρους, επαναφέρει τη λάμψη και μειώνει τις δυσχρωμίες κάνοντας μια ελαφριά απολέπιση στο πρόσωπο. Δε μπορώ να πάρω για όλα όρκο, ξέρω όμως να σας πω ότι χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για να αφρίσει υπέροχα, μοσχοβολάει βότανα και αφήνει την επιδερμίδα απαλή σαν μωρού. Μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και περιμένω να διαπιστώσω και τα μακροχρόνια αποτελέσματα του. Το full size προϊόν είναι 177ml και μπορείτε να το βρείτε γύρω στα 20€.



3. MARVIS / Amarelli Licorice 10ml
Το τρίτο σε σειρά προϊόν είναι travel size και είναι οδοντόκρεμα που υπόσχεται λευκότερο χαμόγελο! Η συσκευασία του είναι όντως intellectual όπως λέει και το μενού. Το highlight όμως είναι η μυρωδιά του. Η "γεύση" amarelli licorice που μου έλαχε μυρίζει ακριβώς όπως το διάσημο ποτό Jägermeister. Το glowbox νομίζω το πήρε λίγο λάθος το χριστουγεννιάτικο θέμα περί του τι χρειάζεσαι για να νιώσεις το εορταστικό κλίμα. Να μυρίζεις πρωί πρωί σαν αλκοόλα δεν ήταν στη λίστα μου την τελευταία φορά που τσέκαρα. Οφείλω να ενημερώσω πάραυτα ότι την full size συσκευασία τη βρίσκει όποιος θέλει στα 8€ τα 75ml.



4. PEGGY SAGE / Kohl μολύβι ματιών #aluminium
Να μη τα ξαναλέω για το πόσο χάρηκα που είδα Peggy Sage και μάλιστα σε κανονικό μέγεθος στο κουτάκι μου. Τη θεωρώ πολύ καλή εταιρία αν και δεν έτυχε να δοκιμάσω ποτέ πριν προϊόντα της. Να που έφτασε λοιπόν η στιγμή και βρήκα αυτό το μολύβι. Φυσικά και έκανα swatch για να δω την απόδοση και την απόχρωση του. Φυσικά και θα σας το δείξω!


Το χρώμα του είναι σκούρο γκρι με μεταλλικούς ιριδισμούς. Τα άσχημα νέα είναι ότι είναι πάρα πολύ σκληρό, παρόλο που αυτοχαρακτηρίζεται kohl και περιμένεις να είναι μαλακό σαν βούτυρο. Δε κατάφερα να το κάνω να γράψει στα μάτια κανενός από όσους το δοκίμασα, τρεις στο σύνολο παρακαλώ! Δε μπορείς να με κατηγορήσεις ότι δε προσπάθησα :P Πλήρης απογοήτευση! H τιμή του είναι στα 4.90€, αλλά εγώ προσωπικά δε θα το συνιστούσα για κανένα λόγο.



5. PEGGY SAGE / Λίμα νυχιών 4 όψεων

Το κουτί μου είχε και μια λίμα. Δε περιγράφω άλλο!




6. SEPHORA / Nail Stickers

Τελευταία βρήκα στο κουτί μου αυτά τα αυτοκόλλητα νυχιών που μου άρεσαν πολύ και τα θεωρώ πρωτότυπα. Θα τα χρησιμοποιήσω σίγουρα, πιο πολύ από περιέργεια και κυρίως για να δω αν θα μου κρατήσουν 11 ολόκληρες μέρες όπως ισχυρίζονται. Ούτε 10, ούτε 12.

Για το τέλος άφησα τη γλυκιά έκπληξη..


Δύο marshmallows έτσι για να φύγει η πίκρα του κουτιού!

Αυτό το μήνα λίγο που ήμουν άτυχη εγώ με τα χρώματα και τις γεύσεις που μου έτυχαν στα προϊόντα, λίγο που δε βοήθησε και το glowbox με τα συγκεκριμένα περιεχόμενα, πάντως τα πράγματα δεν ήταν όπως θα ήθελα και θα περίμενα!

Ηθικό δίδαγμα: Το αγγελάκι μέσα μας έχει πάντα δίκαιο, ακόμα κι όταν εμείς επιμένουμε να κάνουμε το αντίθετο :)


Καλές γιορτές και το 2014 να φέρει μόνο χαμόγελα σε όλους!!!
:* 

Σχόλια

  1. ειπαμε και εδώ , ειπαμε και αλλου ..μπας και μας ακουσουν και κανουν το κουτακι καλυτερο...είναι από τα πιο ατοπα από την αρχη που ξεκινησαν..και φυσικα καθολου γιορτινο γιατι ενας κουκος δεν φερνει τα Χριστούγεννα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaoxaoxaoxoaxaoxaoxoaxoaxoaoxoaxoaxoaxoaoxaoxoaxoaoxaoxaoxaoxoaxoaxoaxoaxoaxooxaoxaxoaoxaoxaoxaoxoaxaoxaoxaoxoaxoaxoaxoaxoaxoxoaxoaoxaoxaoxoxaoxaoxaoaxaoxoxoaxoaxoaxoaxooxaoxoaxoaxooxoxaoxoaxoaooxaoxaooxaoxoaoxaxaxaxaxxaooaxoaxoaoxaoxoaxoaooaxoaoxaoxoaxoaoxaoxoax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ανώνυμος Τα 2 τελευταία κουτάκια, δηλαδή από τότε που ακρίβυνε, ήταν κατώτερα των προσδοκιών μου. Οξύμωρο αν σκεφτείς ότι όσο το αγόραζα με 12€ ήμουν κατενθουσιασμένη με τα περιεχόμενα του!
    @bella bamba :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xalia ki ego exo na po! Poly apogohteysh ayto to koutaki poy upotithetai eprepe na einai super logo xristougennon! Tsampa 15 euro! To lip gloss sapio mhlo me glitter, xroma gia gries kai ta stickers mpez perle! Odontokrema kai lima... Ti allo na po??? Den tha to ksanaparo dystyxos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου