Glowbox Νοεμβρίου - Για λίγες μόνο εμφανίσεις ακόμα;


Το Glowbox είναι το κουτί που παρέλαβα τις περισσότερες φορές από τότε που ξεκίνησε αυτή η νέα τάση με τα συνδρομητικά κουτάκια. Εκτός από τα post εδώ στο blog, το glowbox το παρήγγειλα 2 ακόμη μήνες για τους οποίους ομολογώ ότι δε φρόντισα έγκαιρα να σας δείξω τα περιεχόμενά του. Δηλώνω ένοχη! Το καλοκαιράκι μου είχε πάρει τα μυαλά, τι να κάνουμε; Το glowbox λοιπόν μέχρι τώρα ήταν το αγαπημένο μου και αυτό που κατά τη γνώμη μου άξιζε με το παραπάνω τα λεφτά του γιατί μου έδινε τη δυνατότητα να γνωρίσω προϊόντα αξιόλογα που πιθανότατα δε θα δοκίμαζα αλλιώς όπως τη μάσκαρα Volume Effet Faux Cils Babydoll που λάτρεψα από το κουτί Σεπτεμβρίου.

Ο Νοέμβριος όμως έμελλε να μην είναι τόσο ονειρεμένος όσο οι προηγούμενοι μήνες για διάφορους λόγους που θα εξηγήσω αμέσως..



Πρώτον και σημαντικότερο, η ομάδα του Glowbox ανακοίνωσε μια αλλαγή στην τιμή του και από 12 ευρώ πλέον το κουτάκι κοστίζει 14 ευρώ για εμάς που βρισκόμαστε σε προσιτές περιοχές και πληρώνουμε μέσω paypal/πιστωτικής/χρεωστικής. Για όσους προτιμούν την αντικαταβολή η τιμή έφτασε τα 15 ευρώ. Το 1 ευρώ υπέρ της courrier που κάθε μήνα εμμέσως πλην σαφώς μου ζητάει να το παραλάβω εγώ από τα γραφεία της γιατί πάντα "δε με βρίσκουν" και στην προκειμένη είναι η Γενική Ταχυδρομική θα μπορούσα να το σχολιάσω, αλλά ντέφι να γίνει δε θέλω να γεμίσω με αρνητική ενέργεια το post. *Αναπνοές*
Δεύτερον λοιπόν, έγινε λίγο αυθαίρετα κατά γενική ομολογία μία αύξηση στον αριθμό των glowpoints που χρειαζόταν να συμπληρώσεις για να έχεις έκπτωση 10 ευρώ σε επόμενη παραγγελία σου και από 200 ως δια μαγείας αυξήθηκαν στα 300! Αλλά η τρέλα δε σταματά εκεί, μετά από τα αλλεπάλληλα παράπονα που δέχτηκαν είδα ότι αλλάξανε ξανά την πολιτική τους και οι πόντοι κατέβηκαν ξανά στους 200!! Με υποσημείωση βεβαίως βεβαίως ότι αυτό θα ισχύσει μόνο μέχρι το τέλος του έτους. Το μόνο θετικό της υπόθεσης ήταν ότι ανέβασαν τους πόντους για κάθε αξιολόγηση από 5 σε 10. Για του λόγου το αληθές δες εδώ και εδώ
Τρίτον το κουτάκι του Νοεμβρίου περιείχε 5 προϊόντα εκ των οποίων κανένα σε full size και μάλιστα τα 2 από αυτά τα είχαν στείλει και κάποιον προηγούμενο μήνα. Δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με το γεγονός.
Και τώρα που τρίτωσε το κακό σταματώ τη γκρίνια και αρχίζω να δείχνω τι περιείχε το κουτάκι μου! Έχω και καλά πράγματα να πω..αλήθεια!!!



Ανοίγοντας το κουτάκι δε μου μύρισε τίποτα και προς στιγμήν ανησύχησα γιατί όπως και να το κάνουμε έχω καλομάθει με τα αρωματισμένα χαρτάκια περιτυλίγματος. Το προσπέρασα γρήγορα όμως γιατί άρχισα να ψαχουλεύω τα περιεχόμενα..


1. ANNICK GOUTAL Eau de Charlotte 1,75ml
Πρώτο πρώτο έπιασα στα χέρια μου το άρωμα. Κλασσικό δειγματάκι αρώματος στην κλασσική συσκευασία βιβλιαράκι-θήκη. Το Glowbox λέει ότι είναι φρουτώδες / λουλουδάτο, το έχει εμπνευστεί η ίδια η Annick και το περιγράφει σαν έκρηξη συναισθημάτων μετά από μια μεγάλη σιωπή. Δε ξέρω για την Annick αλλά εγώ που το μύρισα παρέμεινα σιωπηλή. Τα 100ml κοστίζουν 98 στο επίσημο site της εταιρίας - εδώ ούρλιαξα!!! Σιγά μαρί Annick, ούτε στου Dior δε τα κοστολογούν έτσι τα αρώματα..




2. KERASTASE Elixir Ultime Fine Cream 50ml
Αυτό το προϊόν πρέπει να μισήθηκε πολύ αυτό το μήνα μόνο και μόνο γιατί 
συναγωνιζόταν με το πολυπόθητο Moroccan Oil Treatment για μια θέση στο κουτί. Για μένα ήταν το πιο ωραίο προϊόν του Νοεμβρίου.  Έλα λαδάκι περιποίησης σε μορφή κρέμας με υπέροχο άρωμα που υπόσχεται προστασία και λάμψη. Είναι travel size. To full size προϊόν περιέχει 150 ml και κοστίζει περίπου 30€. Τα μαγικά του τα κάνει σε νωπά ή στεγνά μαλλιά χάρη στο εκχύλισμα ροδιού από την Κίνα αλλά και το έλαιο λευκού λουλουδιού της Ταϊτής. Δε ξεβγάζεται και μεταξύ μας δε θέλεις να το ξεβγάλεις. Μυρίζει εκπληκτικά! 




3. MOLTON BROWN Heavenly Gingerlily Moisture Bath and Shower gel &
 Ultrasmooth Coco de Mere Body Lotion 30ml
Αυτά τα δύο μπουκαλάκια ενώ μυρίζουν όμορφα, ειδικά το αφρόλουτρο, δε με χαροποίησαν ιδιαίτερα. Τα είχα βρει μέσα στο κουτί του Αυγούστου και δεν θεωρώ ότι ήταν απαραίτητο να συμπεριληφθούν ξανά. Ας μη γκρινιάζω όμως γιατί το travel size τους χωράει γάντι στο νεσεσέρ που θα ετοιμάσω για την επόμενη μικρή μου απόδραση. Τα 300ml στοιχίζουν 23€, τσιμπημένη τιμούλα για αφρόλουτρο/body lotion κατά την ταπεινή μου άποψη.




4. NEAL'S YARD Rehydrating rose facial wash 50ml
Το τελευταίο travel size προϊόν που βρήκα στο κουτί μου είναι ένα ήπιο gel καθαρισμού προσώπου με αντιοξειδωτική aloe vera, πολύτιμο τριαντάφυλλο rose otto και καταπραϋντικά ροζ ροδοπέταλα. Είναι το δεύτερο αγαπημένο μου γι' αυτό το μήνα. Δεν αφρίζει σχεδόν καθόλου, μυρίζει όπως το λατρεμένο μου ροδόνερο, είναι τόσο ήπιο όσο λέει και αφήνει το πρόσωπό μου φρέσκο και καθαρό. Τα 100ml κοστίζουν 25.80€.  Πάρα πολύ καλό δε λέω, αλλά δε μπορώ να αποφύγω τη σύγκριση και να πω ότι μου φαίνεται πανάκριβο όταν το πολυαγαπημένο καθαριστικό προσώπου από την APIVITA με ελιά και λεβάντα το αγοράζω με λιγότερο από 15€ τα 200ml!


Σε γενικές γραμμές το κουτί του Νοεμβρίου με άφησε πολύ οριακά ευχαριστημένη. Η σημαντική αύξηση της τιμής σε συνδυασμό με τα προϊόντα που περιείχε το κουτάκι μου με κάνουν πολύ σκεπτική για το αν θα το παραγγείλω τους επόμενους μήνες. Οφείλω να παραδεχτώ πως μέχρι τώρα με είχε ικανοποιήσει απόλυτα κάθε μία από τις φορές που το πήρα στα χέρια μου. Περιμένω ένα καλό κίνητρο από το glowbox για να παραμείνει στις μηνιαίες αγαπημένες μου συνήθειες! Εσείς τι λέτε;

Νέο post έρχεται πολύ πολύ σύντομα :* 



Σχόλια