Glowbox Ιουλίου - Μύρισε καλοκαίρι!!!


Απόγευμα καθημερινής λίγο πριν τελειώσει η εβδομάδα και ετοιμάζω πράγματα στο σπίτι για να φύγω ένα τριήμερο που έχω κανονίσει. Το κουδούνι χτυπάει και στην πόρτα μου με περιμένει το Glowbox Ιουλίου.. Ε μου ήρθε κουτί!!!

Βιαστικά βιαστικά το ανοίγω για να δω τι μου επιφυλάσει η τύχη μου γι' αυτό το μήνα και ω! ναι... είναι ασφυκτικά γεμάτο με χρώματα, αρώματα και μπουκαλάκια!


Το πρώτο χαμόγελο ευτυχίας σκάει και μεγαλώνει όσο διαβάζω την κάρτα καλωσορίσματος και το μενού του Ιουλίου..





Με τον τίτλο του δε θα μπορούσε να πέσει περισσότερο μέσα στα σχέδια μου γι' αυτό το καλοκαίρι! Για να δούμε όμως έπεσε μέσα και στο τι θα χρειαστεί να έχω μαζί μου στις μικρές μου αποδράσεις;



1. AHAVA Mineral Hand Cream 40ml
Κρέμα χεριών δεν είχα ποτέ στο νεσεσέρ των διακοπών μου είναι η αλήθεια. 
Η συγκεκριμένη κρεμούλα όμως μυρίζει τόσο όμορφα και ενυδατώνει πολύ ικανοποιητικά τα χέρια μου που αξίζει να τη ρίξω στο βαλιτσάκι μου. 
Στο μενού αναγράφει ότι είναι 30ml, μάλλον από τυπογραφικό λάθος. 
Η συσκευασία των 40ml που έλαβα είναι travel size και η ποσότητά της είναι αρκετή για να τη χρησιμοποιήσεις χωρίς τύψεις καθόλη τη διάρκεια των διακοπών. 




2. BIODERMA Sensibio H2O 100ml
Εξαιρετικά ήπιο διάλυμα καθαρισμού για ευαίσθητα δέρματα σε travel size. Το συγκεκριμένο προϊόν το έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. Στα συν ότι καθαρίζει τα πάντα από το πρόσωπο χωρίς να αφήνει ίχνος make up. Στα μείον ότι μετά τη χρήση του η επιδερμίδα μου, που είναι μικτή, ξεραινόταν υπερβολικά πολύ. Είδα ότι το λατρεύουν όλες οπότε μάλλον είμαι η εξαίρεση στον κανόνα. Σκοπεύω να το πάρω μαζί μου και να το χρησιμοποιήσω στις διακοπές λόγω πρακτικής συσκευασίας και αποτελεσματικότητας στο ντεμακιγιάζ. Μετά από τόσα χρόνια μπορεί να αντιδράσει διαφορετικά το πρόσωπό μου και να το αγαπήσω κι εγώ, που ξέρεις;  




3. ERRE DUE Exclusive Nail Lacquer 12ml #215 Poke Me
Βερνίκι νυχιών σε full size. Πολύ όμορφη απόχρωση και μεγάλη διάρκεια.
 Έχει μπει ήδη στη βαλίτσα μου, αν και στοιχηματίζω ότι δε θα μου χρειαστεί στη διάρκεια του τριημέρου αφού θα βάψω τα νύχια μου μ'αυτό προτού φύγω και στα τεστ αντοχής μου έχει αποδειχτεί αστέρι!




4. FRESH LINE Τερψιχόρη Σαμπουάν 75ml
Υπέροχο άρωμα εσπεριδοειδών, travel size υπέρ ικανοποιητικό 
για να το πάρεις μαζί σου σε ένα ταξιδάκι αλλά έχει και ένα μειονέκτημα. Όσο και να προσπαθούσα να το κάνω να αφρίσει στα μαλλιά μου δε μου έκανε τη χάρη. Υπάρχει ένας αστικός μύθος που λέει ότι τα καλά σαμπουάν δε κάνουν πολύ αφρό. Ισχύει άραγε; Αν ναι, τότε βρήκα το τέλειο σαμπουάν :P Μου αρέσει το μέγεθος και η μυρωδιά του και θα το έπαιρνα μαζί στις διακοπές αλλά είναι που θέλω να ευχαριστιέμαι λούσιμο και να τρέχουν οι αφροί παντού οπότε θα προτιμήσω το δικό μου πολυαγαπημένο σαμπουάν και δε θα του κάνω την τιμή. Sorry Fresh Line!




5. MONOI TIKI TAHITI Tiare soap
Ένα σαπουνάκι μινιατούρα travel size από την Ταϊτή που για τη συσκευασία και μόνο το θέλω μαζί μου στις διακοπές. Είναι η επιτομή του καλοκαιρινού και του χαριτωμένου και δεν είναι να πεις ότι μου πιάνει και χώρο! Στα συν το υπέροχο άρωμα γαρδένιας.




6. NIVEA Hawaiian Flower & Oil 50ml
Ένα λουλουδάτο shower gel σε travel size με Χαβανέζικο άρωμα και διάθεση.
Πιο τροπικό πεθαίνεις! Εννοείται πως έχει κρατήσει ήδη μια θέση στο βαλιτσάκι μου!




7. NIVEA Stress Protect women roll on
Αποσμητικό σε μέγεθος ταξιδίου. Είμαι από αυτές που το αποσμητικό το έχουν σαν κάτι ιερό γι΄αυτό και δε λείπει ποτέ μα ποτέ από την τσάντα μου. Οπότε το συγκεκριμένο είναι αυτονόητο ότι θα το τιμήσω και με το παραπάνω. Βέβαια αδυνατώ να καταλάβω τη διαφορά του ιδρώτα από τη ζέστη με αυτή του ιδρώτα από άγχος ή αμηχανία για την οποία περηφανεύεται ότι καινοτομεί το συγκεκριμένο αποσμητικό. Εμένα ο ιδρώτας μου το ίδιο μυρίζει όποια και να είναι η αιτία. Anyway :P


Extra bonus στα περιεχόμενα του κουτιού ήταν ένα δείγμα από το καινούριο Conditioner σώματος της Nivea καθώς και ένα εκπτωτικό κουπόνι 1.50€ για την αγορά ενός προϊόντος περιποίησης σώματος από την ίδια εταιρία.


Επίσης μέσα στο κουτί μου βρήκα και ένα διαφημιστικό κατάλογο με τα προϊόντα της Bioderma.



Ο τελικός απολογισμός τι άλλο θα μπορούσε να είναι παρά θετικός!!!
 Παρέλαβα ένα χορταστικό κουτί γεμάτο με προϊόντα που μύριζαν καλοκαίρι. Όλα ήταν σε μέγεθος ταξιδίου με ποσότητες που αρκούν για περισσότερες από μία χρήσεις και σε συσκευασίες που βολεύουν να πάρεις μαζί σου σε ένα ταξίδι. Το μοναδικό δείγμα ήταν επιπλέον των 7 προϊόντων που περιέχονταν στο κουτί. Πολύ έντιμο αν σκεφτώ ότι θα μπορούσαν να το πλασάρουν σαν ένα από τα επίσημα περιεχόμενα και να κόψουν κάτι άλλο. Το μοναδικό ίσως παράπονο και σ' αυτό το κουτί είναι ότι όλα τα προϊόντα εκτός από το βερνίκι νυχιών είναι για περιποίηση και καθαρισμό. Αναμένω με αγωνία να δω αν στο επόμενο κουτάκι θα βρω κάποιο καλλυντικό προϊόν που θα με ενθουσιάσει.. 
Ως τότε εύχομαι σε όλους πολλές μικρές και μεγάλες καλοκαιρινές αποδράσεις :*

Σχόλια