Glowbox Ιουνίου - Το μαγικό κουτί της λάμψης!


***Για να δεις το ολόφρεσκο Glowbox Ιουνίου 2014 πήγαινε εδώ***

Απόγευμα καθημερινής και καθόμαστε κοριτσοπαρέα στο σπίτι πίνουμε τα καφεδάκια μας και συζητάμε για τα συνδρομητικά κουτιά ομορφιάς και τη νέα μόδα. Περήφανη φέρνω το Cherrybox που έχω παραλάβει στο τραπέζι και αρχίζω να βγάζω μπουκαλάκια μικρά, μικρότερα, μεγάλα τα στήνω στη σειρά, αρχίζω να επεξηγώ τι είναι το καθένα και νιώθω να μεσουρανώ στον κόσμο της ομορφιάς σαν πρωτοπόρος του είδους που νομίζω πως είμαι. 'Ώσπου ακούω μια φωνή να λέει 'Έχει βγει κι άλλο κουτί! Το Glowbox! Και είναι τέλειο!' και με ρίχνει από το άσπρο σύννεφο. Τι;Ποιο;Που;Πότε;


Το Glowbox κυκλοφόρησε πρώτη φορά κάπου αρχές Ιούνη. Αντί να μακρηγορώ για το τι είναι και επειδή λίγο πολύ όλες πλέον ξέρουμε τι τρέχει μ' αυτά τα κουτάκια, θα παραθέσω το επίσημο videaki τους που είναι υπέροχο! Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε φυσικά να βρείτε στο επίσημο site τους http://www.glowbox.gr/



Στο site λοιπόν βρήκα φωτογραφίες με όλα τα πιθανά προϊόντα που ήταν υποψήφια να περιέχονταν στο δικό μου κουτάκι για τον μήνα Ιούνιο. Αυτό ήταν ένα τρομερό κίνητρο για να το παραγγείλω γιατί ήδη είχα διαθέσει κάποια χρήματα για το Cherrybox Ιουνίου και δεν ήθελα να 'ρισκάρω' να ξοδέψω κι άλλα. Τα προϊόντα όμως μου έκλειναν το μάτι και δε μπόρεσα να αντισταθώ!

Η τελική τιμή του για να το παραλάβω στην πόρτα μου, στα 12 ευρώ, είναι καλή. Και λέω απλά καλή γιατί είναι αναπόφευκτη η σύγκριση με το κόστος των υπολοίπων του είδους. Τα 2 επιπλέον ευρώ που στοιχίζει, μπορώ να τα μεταφράσω στη στιγμή σε κραγιόν, φιογκάκια, μολύβια κι ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς τα οποία θεωρητικά 'χάνω' για να το πληρώσω!

Μόνο 2-3 μέρες διήρκεσε -ευτυχώς- η αναμονή! Μέχρι να το πάρω στα χέρια μου καταριόμουν την ώρα και τη στιγμή που έβαλα άνω των 20 στο ερωτηματολόγιο και αύξησα τις πιθανότητες να μου στείλουν το Face Lift και όχι το Yummy Mummy της That's Better :P 

Τελικά όταν το άνοιξα ένα λαμπερό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό μου!





Τα όχι και τόσο μικρά και πολύτιμα 
που βρήκα μέσα τα απαριθμώ παρακάτω:



1. APIVITA Κρέμα Προσώπου για Ευαίσθητες Επιδερμίδες 
spf50+ Πολύ Υψηλή Προστασία 
Η συσκευασία είναι 15 ml και όχι 150ml που αναγράφει το μενού. 
Είναι travel size και η ποσότητα του είναι αρκετή 
για να το χρησιμοποιήσω όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι 
χωρίς να μου μείνει για του χρόνου που θα είναι πρακτικά άχρηστο.
 Ότι πρέπει δηλαδή!



2. AVON Μάσκαρα Mega Effects 9ml
Είναι full size και εντυπωσιάζει η συσκευασία της 
που θυμίζει περισσότερο αποσμητικό παρά μάσκαρα!
Σε μια πρώτη δοκιμή ομολογώ ότι με δυσκόλεψε 
κατά την εφαρμογή και το αποτέλεσμα ήταν απλά καλό. 
Θα της δώσω κι άλλες ευκαιρίες όμως για να τη δουλέψω λίγο πιο προσεκτικά! 



3. JANE IREDALE Just Kissed Lip and Cheek Stain
Το μενού το λέει super ευφυές, εγώ θα το πω super cute. 
Η συσκευασία του, το αποτέλεσμα στα χείλη, όλα του! 
Είναι μινιόν αλλά θα το πω travel size, γιατί για ένα travel σε καλύπτει είναι η αλήθεια.
Δεν είναι για μία μόνο εφαρμογή για να το χαρακτηρίσεις δείγμα, θα το αδικήσεις.
Η υφή του είναι βουτυρένια και η απόχρωση του τουλάχιστον 
στα δικά μου χείλη είναι ένα ροζάκι σκέτη γλύκα.
Στα μάγουλα δε το δοκίμασα γιατί είναι τόσο μικροσκοπικό 
που θα χρειαστεί να το τελειώσω για να έχω ικανοποιητικό αποτέλεσμα και το λυπάμαι.



4. NUXE Dry Oil Huile Prodigieuse 30ml
Ένα ξηρό λάδι που τα κάνει όλα και συμφέρει! Πρόσωπο, σώμα, μαλλιά μπορείς να το χρησιμοποιήσεις παντού για θρέψη και ενυδάτωση. Δε το χρησιμοποίησα ακόμα αλλά βρήκα στο επίσημο site της Nuxe κάποια beauty tips που μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέροντα και είπα να τα μοιραστώ μαζί σας:
α.Ανακατέψτε μια σταγόνα λαδιού με το foundation της προτίμησης σας για ευκολότερη εφαρμογή  χωρίς κολλώδες αποτέλεσμα. 
β. Ψεκάστε λίγο λάδι στην παλάμη του χεριού σας και απαλά ανακατέψτε τα μαλλιά σας για φυσικό αποτέλεσμα.
γ. Σταλάξτε λίγες σταγόνες από το λάδι στο αφρόλουτρο σας για μια πραγματική εμπειρία χαλάρωσης.
Εγώ γιατί δε το έχω δοκιμάσει ακόμα είπαμε;



5. SEPHORA Βερνίκι Νυχιών σε ιριδίζουσα χρυσαφή απόχρωση
Η συσκευασία αν και μικρή είναι full size. 
Αυτό το ιριδίζον χρυσό νομίζω ότι χρειάζεται να συνδυαστεί με άλλα χρώματα για να φορεθεί. 
Όπως και να έχει είναι πολύ γιορτινό για τα γούστα μου οπότε θα μείνει στο ράφι τουλάχιστον για το καλοκαίρι.



6.  THAT'S BETTER Yummy Mummy 150 ml
Και το προϊόν για το οποίο ήλπιζα, προσευχόμουν και πανηγύρισα όταν το βρήκα στο κουτάκι μου.. 
Τζελ αδυνατίσματος που δρα κατά της όψης φλοιού πορτοκαλιού σε full size.
Έχει απίστευτο άρωμα που θυμίζει ανδρική κολόνια, η συσκευασία του είναι κάτι παραπάνω από πανέμορφη, αν έχει και τα αποτελέσματα που υπόσχεται θα είναι το καλύτερο πράγμα που έχω πάρει για φέτος το καλοκαίρι!


Κλείνοντας να κάνω και το μικρό μου απολογισμό. 
Το glowbox θεωρώ ότι ανέβασε τον πήχη στο τι περιμένω να βρω όταν ανοίγω ένα τέτοιο κουτάκι. Όλα τα brands με τα οποία έχουν επιλέξει και συνεργάζονται είναι εξαιρετικά. Τίποτα από αυτά που έλαβα δεν ήταν δείγμα και γενικά το όλο πακέτο με έκανε να αισθάνομαι ότι τα 12 ευρώ που έδωσα έπιασαν τόπο και με το παραπάνω! Τα προϊόντα για τον μήνα Ιούλιο ανακοινώθηκε ότι θα αναρτηθούν στη σελίδα τους στα μέσα του μήνα, οπότε αυτή τη φορά για να το προλάβω πριν εξαντληθεί έκανα την παραγγελία στα 'τυφλά'. Ελπίζω και εύχομαι να μην ήταν το μεγάλο μπαμ της πρώτης κυκλοφορίας και ο επόμενος μήνας να με βρει εξίσου ικανοποιημένη! 
Νεότερα πολύ πολύ σύντομα :*

Σχόλια