Cherrybox Ιουνίου - Ένα κουτάκι γεμάτο εκπλήξεις!


Μια μέρα του Μαΐου ανυποψίαστη ψαχούλευα video ομορφιάς στο youtube και ενώ όλα έμοιαζαν φυσιολογικά - outfit of the day, my make up routine, what's in my bag και τα λοιπά κλασσικά κι αγαπημένα για όσες γνωρίζουν-  ανακαλύπτω κάτι καινούριο.. Υπάρχει λέει μία συνδρομητική υπηρεσία, ονόματι Cherrybox, η οποία με 10 ευρώ κάθε μήνα σου στέλνει ένα κουτάκι-έκπληξη που μέσα περιέχει 5-7 προϊόντα ομορφιάς για να δοκιμάσεις σε full size, travel size ή δειγματάκι. Ανασηκώθηκα, γούρλωσα μάτι, πλησίασα οθόνη και νομίζω μου πήρε κάτι λιγότερο από 1 λεπτό για να:
- βρω λινκ ( http://www.cherrybox.gr/ )
- κάνω λογαριασμό ( http://www.cherrybox.gr/register )
- συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο με τα χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις μου, ώστε τα προϊόντα που θα μου στείλουν να είναι κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου
- παραγγείλω το δικό μου κερασοκουτάκι για το μήνα Ιούνιο ( http://www.cherrybox.gr/t/subscriptions)

Έτσι κι έγινε λοιπόν και αρχές Ιούνη ο Courier μου χτυπούσε το κουδούνι πρωί πρωί για να μου το παραδώσει..
Αγουροξυπνημένη το πήρα στα χέρια μου και σαν μικρό παιδάκι που του έφεραν το πρωτοχρονιάτικο δώρο του κάθισα οκλαδόν στο κρεβάτι μου το ακούμπησα στα πόδια μου και άρχισα να το ανοίγω ευλαβικά. Νομίζω η μισή ευτυχία σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι όχι το περιεχόμενο αλλά αυτό το ξεπακετάρισμα και αυτή η προσμονή να δεις τι σου έλαχε! 



Βρήκα τη συσκευασία καθώς και την κάρτα καλωσορίσματος εξαιρετικά προσεγμένα. Στην πίσω όψη της κάρτας υπήρχε το "Μενού", δηλαδή η περιγραφή και η τιμή για το full size κάθε ενός από τα προϊόντα που περιέχονται στο κουτάκι.


 Λίγο στάθηκα όμως σ' αυτά για να είμαι ειλικρινής. Με ενδιέφερε ο εσωτερικός κόσμος αυτού του κουτιού!! Ας δούμε τι ανακάλυψα..



1. Babor Ultra Perfect Nail Colour Metallic Mauve 03
 Είναι full size αν και η συσκευασία του είναι μικροσκοπική. 
Το χρώμα του είναι λατρεία!




2. Bioplasis αφρόλουτρο Peeling 250 ml
Είναι κι αυτό full size. 
Στα συν το ότι είναι προϊόν πιστοποιημένης βιολογικής καλλιέργειας και 
το άρωμα του που θυμίζει τις μαστίχες Χίου τις οποίες εγώ προσωπικά αγαπώ.




3.Kyana Spray Lac Power 100 ml
Στο e-shop του Cherrybox η συγκεκριμένη lac υπάρχει σε 2 μεγέθη:
 100ml - 4,85€ / 500ml - 10,00€ 
επομένως θα θεωρήσω ότι είναι full size προϊόν απλά το μικρό μέγεθος.
Οξύμωρο; 
Εντάξει μπορούμε να το πούμε και travel size για όποιον έχει αντίρρηση!
Στα συν το ότι πράγματι δεν αφήνει καθόλου κατάλοιπα στα μαλλιά 
και δεν τα κοκαλώνει.




4. Amelie et Melanie (Lothantique) Eau de Toilette Reve D' Anges 1,75ml
Το άρωμα είναι δειγματάκι.
Η μυρωδιά βανίλιας μου άρεσε τόσο πολύ 
που το μικρό του μέγεθος με έκανε να το βλέπω σαν ελιξήριο γοητείας. 
Στα μείον το ότι η μυρωδιά του δε διαρκεί πολύ τουλάχιστον στο δικό μου δέρμα.





5. Red Water Αφρίζον Τζελ Καθαρισμού Πράσινο Τσάι 60 ml
Σαπούνι καθαρισμού για το πρόσωπο σε travel size.
Υπέροχο - εξαιρετικό - φανταστικό!



*Χωρίς εικόνα*
6. Laura Mercier - Face Polish
Το τελευταίο προϊόν του κουτιού μου δε πρόλαβα δυστυχώς να το φωτογραφήσω.
Ήταν ένα δειγματάκι για scrub προσώπου το οποίο 
απ'όσο έψαξα δε πωλείται ούτε στο e-shop του Cherrybox!
Η ποσότητα του ήταν αρκετή για μια χρήση. 
Μου φάνηκε αξιόλογο αλλά βρίσκω την τιμή του full size λίγο τσιμπημένη.
Κάνω εξίσου εξαιρετικό scrub με υλικά που έχω στην κουζίνα μου ;)



Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω ένα μικρό απολογισμό!
 Έδωσα 10 ευρώ και πήρα 6 εξαιρετικά προϊόντα που το συνολικό τους κόστος 
ήταν πολύ παραπάνω από αυτό που ξόδεψα για να τα αποκτήσω. 
Συν τη χαρά της ανακάλυψης!
Γενικό συμπέρασμα: υπερευχαριστημένη.
Περιμένω με αγωνία το επόμενο κουτί που θα είναι 
ενιαίο για Ιούλιο και Αύγουστο και 
θα έχει εμφάνιση "yellow polka dot" όπως ανέφερε το newsletter που έλαβα!!!!
Εντυπώσεις σύντομα :*

Σχόλια