Cherrybox Ιουλίου/Αυγούστου - Polka Dot or Just Not?


Αυτό το κουτί ομολογώ το περίμενα με μεγάλη ανυπομονησία!!! Το newsletter λίγο καιρό πριν μου είχε τάξει καλοκαιρινή διάθεση, polka dots και προϊόντα ειδικά επιλεγμένα για να γεμίσουν το βαλιτσάκι των διακοπών μου. Εκτός από όλα αυτά το 'ενιαίο για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο' στην περιγραφή άφηνε υπονοούμενα ότι θα είναι τόσο 'γεμάτο' που ανοίγοντάς το θα ξεχνούσα τη δίμηνη αναμονή για το επόμενο..


Οι vintage λεπτομέρειες ήρθαν και με αποτελείωσαν.. και έκαναν την αναμονή ακόμα πιο βασανιστική. Οι προσδοκίες είχαν φτάσει στα ύψη κι από εκεί ψηλά, όταν τελικά το κουτάκι άνοιξε, έκαναν μια θεαματική βουτιά όπως η κοπελίτσα του newsletter.. Εντάξει ίσως υπερβάλλω λιγάκι, αλλά η αλήθεια είναι ότι περίμενα πολλά περισσότερα!!! 


Αρχίζω το ξεπακετάρισμα λοιπόν για να δούμε τι κρύβεται μέσα σε αυτό το κουτί...





Το καλοκαιρινό μενού περιείχε 6 προϊόντα τα οποία θα μπορούσαν να υπάρχουν σε ένα φθινοπωρινό ή και χειμωνιάτικο κουτάκι με την ίδια ακριβώς ευκολία κατά τη γνώμη μου. Το μοναδικό πράγμα που πραγματικά φώναζε καλοκαίρι εκεί μέσα ήταν το βερνίκι νυχιών!




Ας τα πάρουμε όλα με τη σειρά : 


1.  Babor Super Soft Eyeshadow Blue Lagoon 05
Σκιά ματιών σε full size σε μια βαθιά μπλε απόχρωση. 
Όταν την είδα σκέφτηκα ότι είναι πολύ ωραίο χρώμα για γωνίες ή smoky eyes. 
Παρόλα αυτά όταν τη δοκίμασα διαπίστωσα ότι δεν έχει τόσο έντονη απόδοση,
τουλάχιστον όχι όση θα περίμενα να έχει με δεδομένο ότι η τιμή της αγγίζει τα 18,5€!
Το πιο καλοκαιρινό σημείο πάνω της είναι το όνομά της
που μου θύμισε τη λατρεμένη μου Γαλάζια λίμνη. 



2. Castalia Sensial Gel Nettoyant Surgras 100ml
Αυτό το τζελ καθαρισμού χωρίς σαπούνι για το πρόσωπο και το σώμα 
μυρίζει κυριολεκτικά καθαριότητα!
Είναι travel size προϊόν και μου άρεσε πολύ η μυρωδιά και η υφή του. 
Η τιμή του λίγο με μπέρδεψε.. 
Στην κάρτα του μενού γράφει ότι τα 200 ml κοστίζουν 12,70€ 
όμως στο site του cherrybox αναφέρει την ίδια τιμή για τα 100ml προϊόντος. 
Σε άλλες σελίδες που έψαξα βρήκα τα 200ml με λιγότερο από 10€ !!! 
What is wrong with you cherrybox???



3. Biosilk Thickening Shampoo 5 fl. oz.
Το σαμπουάν είναι δείγμα. 
Καλή ποσότητα αν θέλεις να λούσεις μόνο τη φράντζα σου :P



4. Biosilk Thickening Conditioner 5 fl. oz.
Το alter ego του προηγούμενου προϊόντος είναι το conditioner της ίδιας σειράς.
Επίσης δείγμα. Δεδομένου ότι θα το βάλω μόνο στις άκρες 
αυτό μπορεί και να φτάσει για μια εφαρμογή.

Τα τελευταία δύο προϊόντα θα μπορούσα να τα βρω σε δωμάτιο ξενοδοχείου και να χαρώ,
 μέσα στο κερασοκουτάκι όμως με απογοήτευσαν που βρέθηκαν σ' αυτό το μέγεθος. 



5. Laura Mercier Perfecting Water 30 ml
Ένα τονωτικό νερό από τα βάθη της θάλασσας που ενυδατώνει 
και προετοιμάζει σωστά το δέρμα για τα προϊόντα περιποίησης που θα ακολουθήσουν.
Έβαλα λίγο στο πρόσωπό μου με τα δάχτυλά μου την ώρα που το πρωτοάνοιξα 
και παρατήρησα μια ελαφριά κοκκινίλα στα ζυγωματικά μου. 
Δεν ένιωσα κάποια σημαντική ενυδάτωση στο δέρμα μου αλλά δε το έχω χρησιμοποιήσει σωστά οπότε δε μπορώ να εκφράσω γνώμη εκτός από αυτές τις πρώτες παρατηρήσεις. 
Παρότι travel size θα είχε ένα μεγάλο συν από μένα αν είχε ψεκαστήρα για να το εφαρμόζω όπως το αντίστοιχο full size του, αντί να χρειάζεται να το βάζω στα δάχτυλά μου και να το απλώνω.



6. Elixir London Βερνίκι Νυχιών #137
Το πιο καλοκαιρινό πράγμα που βρήκα μέσα στο κουτάκι μου ήταν αυτό το βερνίκι νυχιών! 
Τέλειο fluo ροζ χρώμα, full size συσκευασία. 
Στα συν ότι στεγνώνει πράγματι πάρα πολύ γρήγορα.
Στα μείον το ότι δεν έχει πολύ μεγάλη διάρκεια 
τουλάχιστον στα δικά μου νύχια που δε τα προσέχω καθόλου. 



Και τέλος ένα κολιέ με swarovski ήταν το δωράκι έκπληξη του cherrybox για το καλοκαίρι. 
Το βρήκα πολύ όμορφο και γουστόζικο! 
Περισσότερα κοσμήματα από την knikati μπορείτε να βρείτε εδώ


Κλείνοντας θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάτι. Όλα όσα βρήκα στο κουτί μου ήταν αξιόλογα προϊόντα. Με όλη αυτή τη προσμονή όμως και με την περιγραφή στην κάρτα καλωσορίσματος περιμένεις να ανοίξεις το σεντούκι με τους θησαυρούς κυριολεκτικά! Περίμενα να βρω μέσα αντηλιακά, after sun, αρώματα καρύδας, προϊόντα για την προστασία των χειλιών και των μαλλιών από τον ήλιο,  και τόσα άλλα που πραγματικά θυμίζουν καλοκαίρι. Αντί αυτού όμως τα προϊόντα ήταν αδιάφορα ωραία. Δυστυχώς είναι τέτοια η φύση αυτών των υπηρεσιών που αναπόφευκτα γίνεται σύγκριση με τα κουτάκια που παραλαμβάνουν άλλες κοπέλες και ομολογώ ότι υπήρχαν κάποια που πραγματικά τα ζήλεψα! Κάτι τελευταίο που με απογοήτευσε ήταν ότι για άλλη μια φορά κυριαρχούσαν τα καθαριστικά και τα σαπούνια για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά. Δε λέω η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά αλλά να φωτίσουμε και λίγο το προσωπάκι μας τώρα το καλοκαιράκι με κανένα ωραίο μακιγιάζ, ε?

Ακόμα είμαι σε δίλημμα για το αν θα δώσω το επόμενο ραντεβού με το Cherrybox το Σεπτέμβριο!
Προς το παρόν όμως ραντεβού για το επόμενο review σε λίγες μέρες :*

Σχόλια